نسخه آزمایشی
۴۶ بازدید

کارگاه آموزشی همراهی با مردم و گره‌گشایی سبک زندگی ایرانی اسلامی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر داراب نبی زاده عضو هیات علمی و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این کارگاه آموزشی که با استقبال دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد به ارائه راهکارهای لازم سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیدگاه قرآن کریم و دین مبین اسلام پرداخت.

وی ضمن تشریح مشکلات زندگی انسان و راهکارهای سبک زندگی ایرانی اسلامی از نگاه قرآن و اسلام، اضافه کرد: در سبک زندگی نحوه ارتباط با مشکلات، تربیت کودک، نحوه تعامل با همسر و حل مسائل زندگی و تفکر نقادانه مورد بررسی قرار می گیرد.

نبی زاده با بیان اینکه مشکل اساسی مردم در عصر کنونی، مباحثی همچون آگاهی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه است، افزود: با گسترش و تعمیق سبک زندگی اسلامی می‌ توان به تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی پیش روی نظام خانواده کمک کرد.

وی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی بهترین و کامل‌ ترین نوع رشد و تعالی است که در کانون گرم خانواده می بایست مباحث مدیریت عاطفی خانواده، ارتباط با فرزندان، ارتباط با همسر، دیدگاه‌ های اسلام در مورد تحکیم بنیان خانواده و ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده مدنظر قرار گیرد.

بر اساس این گزارش؛ مسعود شهرجردی مدرس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک نیز در ادامه مطالبی در خصوص موضوع کارگاه آموزشی برای دانشجویان بیان کرد.

گفتنی است؛ سلسله کارگاه های آموزشی “همراهی با مردم و گره‌گشایی سبک زندگی ایرانی اسلامی” از برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی است که به همت موسسه رهروان ولایت اراک با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری موسسه نسیم اختران قرآنی و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با تلاش استاد صابری نسب از اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک و از چهره قرآنی استان در حال برگزاری است

بالا