نسخه آزمایشی
۱۴۸ بازدید

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از کسب رتبه برتر این مرکز آموزشی در بین مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه الله پارسا رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اعلام این خبر، گفت: نتیجه ارزیابی مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی از دیدگاه حوزه های ۹ گانه شامل آموزش نظارت و ارزیابی، برنامه ریزی و گسترش، مدرسان، دانشجویی فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال، پژوهشی و فناوری مالی اعلام شد.

وی تصریح کرد: ارزیابی صورت گرفته بر اساس اطلاعات بارگذاری شده توسط مراکز در سامانه نظارت و ارزیابی موسسه ثبت و پس از بررسی حوزه های ۹ گانه موسسه به ترتیب مراکز مشهد، کرمانشاه، اراک و زنجان رتبه امتیاز های برتر را نسبت به سایر مراکز کسب کردند.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه فعالیت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از سال ۷۷ آغاز شده، افزود: این مرکز هم اکنون در فضایی بالغ بر ۵۵هزار متر مربع و ساختمان آموزشی با ۵هزار متر مربع دارای امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی و بهره مندی از اساتید مجرب با حضور ۴۵۰ دانشجو در ۱۶ کدرشته در حال فعالیت است.

بالا