نسخه آزمایشی
۹۳ بازدید

کارگاه آموزشی آشنایی با ثبت شرکت ویژه استارتاپ ها به همت مرکز منش جهاددانشگاهی، دفتر کارافرینی و انجمن دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی  استان مرکزی برگزار شد.

ارگاه آموزشی آشنایی با صبت شرکت ویژه استارتاپ ها با حضور تیم های ایده پرداز و جوانان در تاریخ ۳/۶/۱۴۰۰ در محل مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور مهندس پایمرد رئیس هیات مدیره شرکت نارین رهنما (شرکت تخصصی ثبت و رتبه بندی شرکت ها) و جمعی از علاقه مندان برگزار با ارایه مطالبی در خصوص تعریف شرکت، معرفی انواع شرکت، تفاوت شرکت و موسسه، آشنایی با قوانین شرکت، مزایای ثبت شرکت، آشنایی با مراحل ثبت شرکت، آشنایی با اقدامات پس از ثبت شرکت (گواهی ارزش افزوده و . . . )در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی پرداخته و در پایان به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت است.

بالا